2012. október 13., szombat

Lomtalanítani jó

Nemrég volt a XI. kerületben lomtalanítás, és ellátogattam egyik éjszaka, hátha maradt még kinnt valami hasznos holmi.. Jó ötlet volt, mer találtam egy rakat hasznos dolgot, amik ugyan értékesnek nem mondhatók, de nekem mindenképpen annak számítanak. Többek között találtam szép fenyő anyagot, amit fel is használok az egyik készülő hangszeremben, majd meglátjátok :)

A másik és ami miatt ezt a posztot csináltam, hogy idáig a műhelybeli cuccaimat valami bonbonos doboz fedelében tartottam, aminek az volt az eredménye, hogy minden egy kupacon volt, semmit nem lehetett megtalálni stb. Most viszont találtam egy régi, fából, rétegelt és farostlemezből készült kazettatartót, aminek a fakkjait ki lehet szedni. Ezzel a dobozzal nagyon boldog vagyok, belefér minden, ráadásul úgy, hogy át is látható. Íme:

nincs több kupacban heverő fadarab, hulladék, húr és alkatrész
a lakkos vegyszeres sarok, meg a felesleges fakkok
Van egy csomó faanyag, meg minden más hulladéknak tűnő maradék, amit érdemes megtartani, mert sokszor előfordul, hogy pont egy olyan darabra lesz szükség: húrvégek-bundok-nyergek-fák-kagylókberakások-furnérok-szorítófák
Mindent elérek egy mozdulattal...
Adja hát az ég, hogy még sokáig lehessen lomizni! Ez ugyanis az egyszerű emberek - mint én - Ikeája, odamész, kipróbálod, és ha tetszik elviszed, ráadásul ingyen, ha épp még nem csapott le rá a Ladás viszonteladó. Ajánlom az éjszakát, akkor nyugodtabb a hangulat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése